2014. október 4., szombat

Tizenhetedik Fejezet - HŐ

helló mindenki! kicsit későn, de meghoztam a következőt! :) szeretném elmondani, hogy nagyonnnnagyonn örülök az érdeklődéseteknek! nem gondoltam volna, hogy ennyire megszeretitek az új BM-et! nagyon jól esik és tényleg élvezet írni nektek! elolvasok minden egyes kommentet és wow, köszönöm szépen! olyanokat tudtok írni nekem, hogy rendesen megkönnyezem! egyszerűen fantasztikusak vagytok és köszönöm, hogy továbbra is támogattok a kimaradás után. örökre imádni foglak Titeket és SOHA nem felejtem el, amit Tőletek kapok nap mint nap! köszönöm. ezermillió puszi <3





Kora reggel arra keltem, hogy ráz a hideg. Felültem az ágyban, Jet a lábaimon tehénkedett.
- Jet, mássz arrébb - morogtam, de amikor leesett rólam a takaró, visszadőltem és a nyakamig húztam. - oké, megfagyok.
Ránéztem az órára, hetet mutatott. Felnyögtem fáradtan. Miután Harry jól ott hagyott, az eső elállt és hazasétáltam. Az őszintét megvallva annyira ott hagyott, hogy legalább háromszor rendeztem le magam itthon. Persze mindezt hiába, mert a nagy betűs O és én nem járunk egy úton. Tegnap óta olyan égés volt a lábaim között, hogy a hideg víz sem segített rajta. Lenéztem a testemre, ami rögtön forrni kezdett. Nyelnem kellett, mert a torkom is kitikkadt, ha az estére gondoltam.
Krisztusom, hogyan volt képes ennyire felizgatni, majd szépen ott hagyni a semmibe?
A szemeimet forgattam. Ennyire kegyetlen nem lehet egy fiú! Legszívesebben a hajánál fogva rántottam volna vissza a lábaim közé! Az után a kínzás után, minimum a nyelvét követeltem volna.
Te jó Isten, Fae, térj már észhez!
Egyáltalán miért vagyok ennyire felhevülve? Jézus, egy fiútól sem indulok be. Jó persze, ez is hülyeség. Inkább nem olyan… megemésztően. Mintha a vérembe fúrta volna magát. Belém férkőzött. Felnevettem.
Ó nem, csak képzelődsz!
Meg fogod bánni.
Minden bizonnyal arra értette, hogy az ujjaival álmodtam. Rögtön az után, hogy a nyelvéről. Aztán meg a…
- Na jó, ez nevetséges - felkeltem és a köntösömért nyúltam. A konyhában készítettem magamnak egy jó forró szexet, és kortyolgatni kezdtem. Megtorpantam. Aztán meg is ráztam a fejemet. Forró szexet. Leraktam a bögrét az asztalra és beszívtam az ajkamat. Nem volt időm elagyalni, hogy ép maradt-e az agyam. Jet belefúrta az orrát a térdhajlatomba és morogni kezdett. - jól van, haver - paskoltam meg a fejét - mindjárt, csak felveszek egy óvszert. - mosolyogtam le rá, mire Jet oldalra billentette a fejét - úgy értem nadrágot. Felveszek egy nadrágot. Ne nézz így rám, mi bajod van?
Jet követett a szobába, ahol kirántottam egy farmert, meg egy felsőt. Kontyot csináltam a hajamból, és nem sminkeltem ki magam. Semmi kedvem nem volt, meg energiám sem. Viszont mikor a tükörbe nézve láttam a táskákat a szemeim alatt, inkább a smink mellett döntöttem.
Úgy vittem Jet-et az úton, hogy egy másodpercre sem pillantottam Harry ablaka felé. Pedig izzottak a szemeim. Látni akartam. Vajon ott van? Hová ment tegnap éjjel? Kopogtam hozzá, de természetesen lusta volt kinyitni. Vagy épp csak tett rá, hogy ott hagyott a vonatállomás közepén felspanolva.
Semmi gond, Harry, tényleg. De azért hasznát venném a nyelvednek.
Oh. Még jó, hogy ezt senki sem hallotta.
Szóval mai teendők. Fel kellett hívnom a főbérlőt, hogy mégis ki fizette be az albérletemet. Másrészről Missyvel is kötelező volt beszélnem most már. Félre teszem a történteket és kész. Kár, hogy nem egy suliba jártunk. Általában csak hétvégénként találkozunk, mi elég nagy szívás.
Így lesz.
Tenni fogok Harryre és a gyerekes játékaira. Azt mondta, hogy ó de nagy hatással lesz rám. Haha, hát beleröhögök a nagy hatás képébe! Még, hogy hatás. Vigyorogva néztem utoljára a tükörbe, de az le is fagyott az arcomról.
- Mi a…
Oké, túl álmos lehettem. Mindenképp ez lehet a magyarázat arra, hogy elkerülte a figyelmemet a harapásnyom az arcomon. Ahogy Harry rá harapott. Az, hogy leesett az állam, csöppet sem volt túlzás. Csak akkor döbbentem rá, hogy fájt a derekam. Meg a lábaim. Meg a karjaim. Úgy mindenem.
Ennyit arról, hogy nem gondolok Harryre.
Jézus, miért kezdek bizseregni a sebeimet látva? Ez beteges. Lehunytam a szemeimet és éreztem, ahogy feltesz a peronra. Az erős, erőszakos, nyers mozdulatai. Bűn az, ha tetszett? Igen, valószínűleg. Ki szereti, ha szarrá verik csókolózás közben?
Te. Te szereted.
Elhallgatattam a hülye hangot a fejemben. Csak nyugalom. Semmi gáz nem volt. De azért még eldörzsöltem a forró égetést, mielőtt suliba indultam.

Egész úton az járt az eszemben, hogy milyen szánalmas vagyok. Életemben összesen vagy háromszor nyúltam magamhoz. Azt is unalomból. Már gondolkodtam rajta, hogy meg kéne nézetnem magam. Biztos voltam benne, hogy nem működött normálisan egy két testrészem. Kezdjük a női részekkel. A szex jó volt, Zaynnel is, de semmi extra. A felizgulás természetes emberi dolog. De ezek szerint én nem vagyok ember, mert nem szoktam csak úgy felizgulni.
Na jó, ez hülyén hangozhat. Kell egy helyes fiú, szexi beszéddel, jó csókkal és bumm. Csak nálam nem működött mindig. Vagyis inkább fogalmazzunk úgy: egyszer sem.
Hogy is fogalmazzak. Olyan kellemes volt a szex. Elment, én is szerinte, aztán viszlát. Zayn sokat próbálkozott felépíteni, segíteni rajtam. Végül annyira megsajnáltam, hogy szimplán ál-orgazmust tetettem. Nyögtem, hánykolódtam, vonaglottam, miegymás.
Aztán most kiderül, hogy igazából csak földhöz kellett volna csapnia, hogy működjön? Felnevettem. De úgy Istenigazából. Hát nekem elmentek otthonról.
- Fae Wallace, ne merj elsétálni mellettem!
Missyt pillantottam meg hátra fordulva.
- Mis? Te mit keresel itt?
Magamhoz vonva megölelgettem, csak hogy ne kelljen látnom a mérges fejét.
- Gondoltam mivel ma nem megyek suliba, felkeresem a volt legjobb barátnőmet.
Elnyílt a szám, majd összefontam a karjaimat.
- Ez fájt.
- Mondj egy nyomós okot, amiért nem kerestél?
- Mert kanos vagyok! - vágtam rá egész hangosan. Körülbelül olyan tágra nyíltak a szemeim, mint az övéi. - oké, nem ezt akartam mondani.
- Uhh, nem vagyok rá kíváncsi.
- Bocs - nevettem össze-vissza, mi a franc ütött belém? - miért nem mész suliba?
- Orvoshoz megyek, csak rutin - legyintett és leült a közeli padra. Igazából követni akartam, csak hát nem én irányítottam a nyakamat. Az ajtó felé néztem, ahol ott álltak Louis-ék. Inkább nem akartam választ, hogy miért kutakodtam Harry után. - Fae?
- Hogy mondtad? - fordultam vissza rögtön barátnőmhöz.
- Oké, valami nem stimmel veled. Mi a franc történt az arcoddal?
- Nekimentem az ajtónak - ültem le mellé. Az alapozó félig-meddig eltűntette a fognyomokat. Nem hiszem el, hogy belém harapott. - nem nagy ügy.
- Berúgtál?
- Én? - háborodtam fel - sosem iszok.
- Eleget - mosolygott rám. - hogyha esetleg az igazságot is el akarod mondani, hívj fel.
Missy felállt a padról és el akart indulni. Ösztönből utána kaptam és visszahúztam őt.
- Ne hülyülj már, Mis. Jó, oké, verekedésbe kerültem tegnap éjjel, ezért nem tudtunk találkozni.
Missy arca sápadt lett és valamit kérdezett, de nem hallottam már. A tekintetem Missy mögé csúszott, az iskola kapujára. Rá akartam parancsolni a szívemre, hogy hagyja abba az izgága dörömbölését! De nem ment. Nem. Ment.
A szám elnyílt, ahogy végigfutott rajta a tekintetem.
Úgy nézett ki, mintha épp fotózásra esett volna be, rendezetlenül. A sötét farmere rászorult a lábaira, kihangsúlyozva mindenét. Szó szerint mindenét. Éreztem, hogy kiszárad a nyelvem. Sötét V nyakú póló rásimult a testére, amire a jól ismert szövetkabátját húzta rá. A haja össze-visszaállt, mint aki most kelt fel. Vagy épp most szexelt.
A gondolatra hatalmába kerített egy ismeretlen érzés.
Ó nem, nem megyünk el odáig.
Úgy szelte át hosszú lábaival az udvart, mintha az lenne a legismertebb kifutó. Minden lány tekintetét odavonzotta. De, inkább ezzel nem foglalatoskodtam.
- Fae, figyelsz rám?
De nem figyeltem. Nem bírtam elszakítani a tekintetemet róla. Mi a franc? Megráztam a fejemet és sokat pislogtam.
- Bocs, mit mondtál? - makogtam és Harry mintha meghallotta volna a hangomat. Hátranézett a válla fölött és a tekintete pofán csapásként ért. A hő lavinaként sújtott végig minden porcikámon, ahogy akkor mélyzöld nézése felszántott, csontig hatolva. A szám halk hangban nyílt el, és hátra is dőltem a padban. A mellkasom elnehezült és akaratomtól függetlenül is, a tenyerembe martak a körmeim.
Harry reakcióit nem bírtam kivenni. Az arca merev volt, a pillantása a kezemre siklott, majd vissza az arcomra. Aztán elfordult és Louis-ékhoz ment.
- Oké, sok szexet lehet látni, de nem ilyet, mint az előbb köztetek volt - Mis konkrétan legyezte magát - neked is meleged lett? - hajolt közelebb - nem ez a fiú az, aki neked ment a buliban?
- De.
Szerencsére megszólalt a jelző, és nem tudott tovább kérdezősködni.

Egész matek órán úgy ültem, mint akinek mosdóba kell mennie. Szorongtam és tördeltem az ujjaimat. Zayn többször felém pillantott, kérdőjellel a fején. Én csak félmosolyt vetettem felé.
Wow, ez könnyen ment.
Vártam, hogy megteljek súllyal és ne bírjak ránézni továbbra sem. De nem jött. Sőt, pár pillanatra még a tekintetét is álltam. Zaynt is megleptem, nem csupán magamat.
Firkáltam pár szót a füzetembe, de valahogy nem vitt rá a lélek. Hogy figyeljek, esetleg bármi más.
Első szünetben nem sikerült találkoznom Harryvel és már kezdett megemészteni a düh. Szembe akartam nézni vele. Más kérdés, hogy mit mondtam volna neki. Kösz, hogy jól ott hagytál, miután persze jól felturbóztál. Haha, vicces volt, most már fejezd is be. Ja igen, mert tudod még mindig hiányolnak odalent.
Felhorkantottam magamban. Lehetetlen vagy, Fae.
Harry ezt élvezi. Biztos voltam benne, hogy semmi sem történt velem. Azon kívül, hogy szex hiányom van. Ez egy alapvető dolog az emberi természetben.
Csak nem a tiédben.
Elhallgattattam a duruzsolást a fejemben és a mosdóban megmostam az arcomat. A harapását néztem az arcomon. Ha nem vakolnám be megint, tisztán lehetne látni minden foga nyomát. Érdekes. Ott és akkor kurvára nem izgatott, hogy fáj. Nem is érzékeltem.
Beteg vagy.
A következő óráról muszáj volt kikéredzkednem.
- Nem tudja bent tartani? - nyávogta a tanár, irritáló hangon. Szem forgatva ráztam a fejemet.
- Vizelettartási problémáim vannak - mondtam büszkén, mire többen felröhögtek. Ki kellett jutnom a teremből, mert kivert a víz. - és valószínűleg klimaxolok is.
- Minden bizonnyal - pillantott rám gúnyosan. Jó, és ha mondjuk a testem 60 éves? Ő sem tudhatja. - menjen.
Feltápászkodtam, hallottam Zayn pisszegését. Jeleztem neki, hogy megvagyok és próbáltam nem hangosan becsapni magam után az ajtót.
A WC-n ültem és a hajamba markolva vettem mély levegőket. Reggel fázva keltem, most pedig megsülök. Lehetséges, hogy megfáztam. Igen, biztosan.
Aznap harmadszorra néztem a tükörképemet a mosdóban. Mindig ugyanazt mutatja, max egy hajszállal nyúzottabban nézek ki. Lecsuktam a szemeimet.
- Menni fog ez.
Nem tudom, mennyi időt töltöttem a mosdóban, de amikor kiléptem, egy erős betonba ütköztem. Ami egyébként egy mellkas volt. A szívem akkorát ugrott, hogy a nyakamban éreztem. Erős, intenzív, feszengő érzés.
És akkor megéreztem.
Az illatát. Az orromba szállt és nem kellett ránéznem, hogy tudjam, kibe botlottam. A szám szétnyílt, mikor találkozott a tekintetünk.
Nem nézett ki jól, és közben mégis.
Az arca falfehér volt és a szemei áttetszőek. Úgy éreztem kiszippantja belőlem a maradék életerőmet is. Megkapaszkodtam az ajtófélfában. Ő is annak támaszkodott egy kezével. Mintha tudta volna, hogy itt vagyok. Mintha várt volna.
Hirtelenjében szó fosztott lettem. Ott álltam előtte, pár centi távolságra tőle és ziháltam. Kikapcsolt az agyam és csak nézni tudtam őt. Hosszasan. Felébresztve minden érzékemet. Mindenhol. Törhetetlenül.
Elhatároztam egy idő után, hogy megszólalok. Valamit csak mondanom kell.
Felsóhajtottam.

- Hosszúak az ujjaid - vágtam hozzá. Harry szemöldöke a haja mögé szaladt, ahogy az enyéim is. Mi van? Nem is ezt akartam mondani! Éreztem, hogy égni kezd az arcom. Nekem sosem ég az arcom. - biztos ügyesek lehetnek - folytattam a megaláztatásomat. A hülye nyelvem a saját kezébe vette a dolgokat és úgy döntött, a föld alá tipor. Harry nem röhögött. Pedig vártam az üres fél oldalas vigyort, vagy a nevetését. De semmi. - oké, nem ezt akartam szexelni - mondtam, még inkább égni kezdett az arcom. - befogom - belenéztem a semmibe és neki dumáltam. - tényleg beszopod - Harry torkában akadt a röhögés. Leszorítottam a szemeimet. Oké, ennél kínosabb már nem lehet. - mielőtt totál hülyének nézel, elmondom, hogy mi van - közelebb léptem. Megfogtam a nadrágja övét és magamhoz húztam. Harry totál meglepődve esett majdnem nekem. Megragadtam egyik kezemmel a pólója nyakát, a másikkal tovább tartottam a nadrágját és folytattam. Búgtam a szájára - piszkos dolog volt, amit tegnap leműveltél velem. Ideje beraknod a nyelvedet oda, ahová való, mondjuk most. - Harry mellkasán rekedt a levegő. Ez jó jel lehetett. - szexeljük ki magunkból, akármi is ez. 

5 megjegyzés:

  1. Oke
    Most elkezdem irni akommentet, es remelem, hogy elso leszek. Mert elottem meg senki nem irt, szoval erted.
    Na.
    Tudom, tudom, eddig sosem irtam komit. Fogalmam sincs, hogy most mi vett ra, de azt hiszem itt az ideje elmondani a velemenyemet.
    Facebookon onnan lehetek ismeros, hogy Kerekgyarto Eszter a nevem. Benne vagyok a blog csopiba is, es parszor odakommenteltem meg ilyenek.
    De nem is ez a lenyeg.
    Beszeljunk a blogrol.
    Vagyis nem, eloszor is gratulalni szeretnek a konyvedhez. Tudom, hogy mar regenmegjelent, de akkor nem volt alkalmam gratulalni. Egyebkent pdf-be mar le lehet tolteni? Mert nagyon kivancsi lennek ra.
    Mostmar tenyleg befogom es nem beszelek tobbet masrol csakis a BM-rol.
    Bevallom eleinte kicsit csalodott voltam, amikor mondtad, hogy uj BM-et irsz, mert en konkretan szerelmes voltam a BM 1.0aba. Nem tudtam, hogy mit kapunk, de ez igy most pont jo. Sot. Ez a tortenet meg talan jobban is tetszik, mint az elozo. Tudom, hogy azt gondoltad, hogy ez nem lesz olyan sikeres, mint az ez elotti, de gondolom, ahogy kifejtetted: te is meglepodtel. En is, mert ebbe a tortenetbeis szep lassan beleszerettem. Imadom Fae karakteret, pedig meg egy olyan blog sem volt, ahol ennyire de ennyire tetszett a noi karakter. Persze olvastam mar olyan blogot, ahol a lany foszereplo ilyen vagany, kb mint Fae, de valahogy ez a Wallace lany jobban megfogott. Nagyon imadom, ahogy viszonyul a dolgokhoz, viszont a vagdosassal nem ertek egyet. Tudom, hogy nehez neki, de na. A KEDVENC KARAKTEREM NE BANTSA MAGAT! punktum.
    Harry viszont az elozoben jobban tetszett. Valamiert nehez megemesztenem, hogy ilyen kis "ures", vagy hogy is fogalmazzak. Oke, tudom, hogy mindennek oka van es a kesobbiekben ki fog derulni, hogy pl Harold miert nem akar megcsokolni senkit meg ilyenek. De valahogy azt vartam, hogy H olyan vagany lesz, mint Louis vagy a bandabol meg valaki. De igy is imadom, szoval nem okoztal csalodast meg semmi ilyesmi.
    Jet (a kutya es az ember is) irtozatosan cuki. Nagyon szeretem az ilyen Fae+Jet (ember) reszeket, mert olyan kis hunzsutok. Szerintem irto cuki, ahogy vedelmezi Faet. Es szerintem egy kicsit bele is zugott. De ez az en velemenyem, trallala.
    Beszeljunk egy kicsit Zaynierol. Amikor Zayn es Fae osszevesztek, ugy bogtem, mint egy 3 eves. De komolyan. Eddig azt gondoltam magamrol, hogy ilyen hu de eros lany vagyok, de amikor Fae megtudta a Zerries dolgokat es tonkrement a baratsaguk, akkor bennem is osszetort valami. Hulyenek nezel most emiatt, de en meg szeretnek ilyen siros reszeket olvasni, es, ahogy ismerlek, lesz meg ilyen.
    Perrie es Zayn kapcsolatarol inkabb nem beszelnek, mert nagyon nem ertek vele egyet. Oke, hogy kellett egy ilyen "csavar", de nem erre szamitottam. Valami olyasmit vartam, hogy Zayn is bandatag es hasonlok, nem olyat, hogy osszejott egy csajjal. Megertem en ot, hogy Fae nem szerelmes bele, es ez a baratsag extrakkal dolog mar nem jon be neki, de na. Megbantotta a kedvenc nocimet, ezert en is bantani fogom. Amugy alapbol imadom a Zerrie, hipercukik egyutt, de most itt nem. Nem tamogatom a kapcsolatukat.
    Egy-egy reszben visszatertek az elozo BM-bol reszek, kis aprosagok, mint Ellie es Bellie, aminek nagyon orultem.
    Igazabol ennyi lenne, amit, el akartam mondani, de ha tobb van, szolok.
    Amugy imadlak teged es az irasodat is, nem tudom elegszer megkoszonni Istennek, amiert megszulettel. Nagyon-nagyon koszonjuk az osszes sztorit, amit eddig irtal. Nagyon tehetseges vagy, ez a konyvodon is latszik. Bar nem ismersz, en ismerlek, es neman tamogatlak mindenben. Csak igy tovabb. Nem akarlak tobbet dicserni, a vegen meg tul nagy lesz az egod. :D
    Tudom, hogy nem fogsz valaszolni, de remelem latod ezt es elolvasod.
    Imadlak, imadlak es imadlak.

    Ezermillio csok,
    a Legnagyobb Rajongod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hat ez elegge hosszura sikeredett. Rovidebbre terveztem, nem gondoltam volna, hogy igy "elkalandoznak a gondolataim". Remelem nem gond.:/

      Törlés
    2. szió! :)
      igen ismerős vagy! szinte a legtöbbeteket megjegyeztem már, aki ír nekem vagy aktívabb a csoportban! :)
      először is minden kommentet elolvasok, és nem "egóból" nem válaszolok, inkább minden rész elején megköszönöm egyben. nem tudom miért, komolyan, pedig annyira nagyra értékelem minden egyes szavatokat, tényleg. de lehet bevezetem hogy válaszolok ( főleg egy ekkora kommentre :)
      egyáltalán nem zavar a hosszú komment, sőt! imádom olvasni a gondolataitokat, ha rossz ha jó, ebből csak tanulhatok :) de azt is tudom hogy sokaknak nincs kedvük hozzá, így sosem erőltettem a kommentelést. pedig sokat jelent, de nem a kommentek száma miatt fogok következő részt hozni! :D
      Harryre rátérve. tudom hogy fura meg másabb meg lehet nem mindenkinek tetszetős, viszont a végkimenetel sokkal jobb lesz, mint az előzőnek. lényegében ugyanaz lesz, csak nagyobbat fog ütni szerintem :) idővel őt is megszereted majd remélhetőleg :)
      Jet FOREVER! imádom, mindkettőt :))
      ami Zaynt illeti. ne írjuk még le a Zaynnel való dolgokat, mert nagy dolgok derülhetnek ki... talán :) nem biztos :)))
      sírós részek pedig lesznek. lesz egy nagyon erős sírós jelenet, amit tényleg gigantikusra tervezek. persze az még odébb lesz. persze előtte is lesznek ilyenek, szóval csak várd ki! :)
      Fae és a vágás... ezt bele akartam vinni megint, mert ez hozzá tartozik. szomorú dolog ez, de sok ember küzd ezzel :/
      köszönöm szépen a szavaidat, és az idődet is, amit rápazaroltál :)) nagyon jól esett! remélem továbbra is tetszeni fog a történet!
      soksoksok puszi <3333

      poppi

      Törlés
  2. Hello!

    Esküszöm szétröhögtem a fejem, amig a végére értem.
    De megint a legjobb a pillanatban hagysz minket lógva... :P
    Fogalmam sincs Fae, hogy képes elviselni, hogy Harry feltüzelve faképnél hagyja, én egy percig enm birnám ki. Ezek az örlődő, egymást őrületbe kergető részek a legjobbak. Imádom őket, persze azokat is, amelyekben egymásra találnak. :P
    Miárt van az az érzésem, hogy Harry nem kap az alkalmon és épiti be az egyik WC-fülkébe Fae-t? Mert hát nem megy az olyan könnyen :D
    Már alig várom a folytatást! Ez elképesztő!
    IMÁDOM! <3

    Jule B.

    VálaszTörlés
  3. Na jo oke. Kedves Poppi egy istenno vagy de komolyan!
    Annyira orulok hogy ilyen surun jonnek a reszek imadom, imadom es imadom meg egy ilyen blog nem letezik, ami azt a nagy siros reszt illeti en elore beszerzem magamnak a zsepiket!:D Imadom a karaktereket es Harryt is szeretem nekem is kicsit csapas volt hogy nem olyan mint az elozoben de birom mert iszonyat edes es biztos meg az is lesz. Na Faerol ne is beszeljunk a legjobb csajszi meg egy ilyen not a vilag nem latott a beszolasai komolyan a legviccesebbek, ez a vagasos dolgot pedig nagyon sajnalom. Es tenyleg rengeteg ember problemaja ez a dolog, egyebkent kedvenc szereplom:) Louis orok kedvencem es Niall is ja es Jetrol ne is beszeljunk (a kutyus is iszonyat edes) de maga a srac is megfogott nagyon kedves es anyaskodo :D kivancsi lennek milyen kapcsolat volt Harry meg kozte ..de majd kesobb. Szoval draga koszonom neked ezeket a pillanatokat, es a regenyert bocsi de komolyan annyira hatassal van ram hogy csak irok es irok huhh:)) Imadlak az ossze blogoddal egyutt:) nagyon szivesen megismernelek biztosan egy csodas belevalo csajszi vagy szoval csak annyi koszonnok mindent neked Poppi <3 Es meg igy utolag szerintem nem meglepo de iszonyatosan varom az uj reszt:DD <3

    VálaszTörlés